Un clàssic a pas de gegant

I am what i am, I am my own special creation

Gloria Gaynor

 Una vegada més a lallimona ens posem al costat d’una empresa centenària, Guasch Hermanos, per acompanyar-la en el seu pas de gegant: canviar la imatge i la web per una major usabilitat des de qualsevol dispositiu i narrar una història a través de cada pàgina. Una aventura pròpia d’un Gulliver fent passos endavant conservant la particularitat i identitat de Guasch.

Una il·lusió: mirar més enllà, cap al futur, sense perdre l’essència.

Una aventura: partir d’un mocador de roba per mostrar una filiosofia i una història úniques.

guaschdinsUna vez más lallimona se pone al lado de una empresa centenaria, Guasch Hermanos, para acompañarla en su paso de gigante: cambiar la imagen y la web para una mayor usabilidad desde cualquier dispositivo, narrando una historia a través de cada página. Una aventura propia de un Gulliver dando pasos adelante y conservando la particularidad e identidad de Guasch.

Una ilusión: mirar más allá, hacia el futuro, sin perder la esencia.

Una aventura: partir de un pañuelo de ropa para mostrar una filosofía y una historia únicas.

Webs globals per veus locals

Ara tu tries la trama,
tot flueix, deixa’t portar

Amics de les arts

Tu tries quan i què vols escoltar, t’ho posem fàcil, deixa’t portar. Estem feliços, una ràdio petita pensa en gran. Ràdio Igualada ha trobat de la mà de lallimona la manera d’arribar a un públic més ampli, a través de diferents mitjans. lallimona ha trobat també la manera de créixer i perfeccionar-se amb un nou repte que no esperava.

radioi

Streaming, un blog per cada programa gestionat des de la mateixa web, una ràdio compartida que viatja amb tu a tot arreu… La ràdio que mou la ciutat i que ara remou internet.

Un repte: un espai per cada programa en una sola web amb gran usabilitat.

Valor afegit: hem arribat més lluny del que pensàvem.

 

Tú eliges cuando y qué quieres escuchar, te lo ponemos fácil, déjate llevar. Estamos felices, una radio pequeña que piensa en grande. Radio Igualada ha encontrado, con lallimona, la manera de llegar a un público más amplio, a través de medios distintos. lallimona ha encontrado también una nueva forma de crecer y perfeccionarse con un nuevo reto que no esperaba.

Streaming, un blog para cada programa gestionado desde la misma web, una radio compartida que viaja a todas partes… La radio que mueve la ciudad y que ahora remueve internet.

Un reto: un espacio para cada programa en una sola web con gran usabilidad.

Valor añadido: hemos llegado más lejos de lo que pensábamos.

Atrian gamma nature: més que un catàleg

Està plovent però em vull mullar.

Els pets

 atrian

Plou confetti a la sessió de fotos del catàleg de productes nature d’Atrian. Plouen centenars de fotografies preses amb tota la cura  necessària perquè el producte vibri al catàleg. Una gamma nature que transmet tradició, qualitat i autenticitat a través del paper i la pantalla.

Una experiència: un projecte complet, de comunicació, web i gràfica.

Un repte: fer que la imatge transmeti idees, no només producte.

DSC_0400
DSC_0392
fotografia atrian

Llueve confetti en la sesión de fotos del catálogo de productos Atrian. Llueven centenares de fotografías tomadas con cariño, el necesario para que el producto vibre en el catálogo. Una gamma nature que transmite tradición, calidad y autenticidad a través del papel y la pantalla.

Una experiencia: un proyecto completo, de comunicación, web y gráfica.

Un reto: hacer que la imagen transmita ideas, no sólo producto.

Conduïm la comunicació d’experts al volant

Quizás porque mi niñez sigue jugando en tu playa…

Serrat

 poble secEl Mediterrani és casa nostra, la nostra identitat. El centre de formació Poble Sec és una institució a Igualada, s’identifica amb la seva gent, el seu tarannà. Estem parlant de generacions familiars que s’hi ha format, i milers de professionals que s’hi van especialitzant en cada novetat.

Un servei complet de comunicació durant 4 mesos: cartells, web, blog, xarxes socials… Un projecte que ens ha portat moltes emocions, que ens ha plantejat objectius nous a cada pas, i per què no dir-ho, més d’una sorpresa.

Sensacions: proximitat, coworking, dedicació i mimo.

Una ambició: cobrir la comunicació d’una empresa en tot el que fa i mitjançant totes les vies.

 

El Mediterráneo es nuestro hogar, nuestra identidad. El centro de formación Poble Sec es una institución en iIgualada, se identifica con su gente, su forma de ser. Estamos hablando de generaciones de familias que se han formado en él y miles de profesionales que se han especializado en cada actualización.

Un servicio completo de comunicación durante 4 meses: carteles, web, blog, redes sociales… Un proyecto que nos ha traído muchas emociones, que nos ha planteado objetivos nuevos en cada paso, y por qué no decirlo, más de una sorpresa.

Sensaciones: proximidad, coworking, dedicación y mimo.

Una ambición: cubrir la comunicación de una empresa en todo lo que hace y a través de todos los formatos.

Al dia a la Universitat de Barcelona

If you want a happy ending, that depends, of course, on where you stop your story.
Orson Welles

 ub_butlleti

Al Butlletí de la UB la història no acaba mai, tot just acaba de començar. L’elaboració d’un butlletí online amb subscripció que permet tenir informada tota una facultat de la Universitat de Barcelona. La tecnologia al servei dels esdeveniments, publicacions, actes, trobades, cursos, formació… a la web i al mòbil.

L’esforç per una accessibilitat tecnològica absoluta dels continguts junt amb el desig d’atreure als lectors i enganxar-los en la dinàmica universitària.

Un objectiu: gestionar de manera amigable els continguts del butlletí per presentar-los de forma atractiva.

Una satisfacció: la de la feina ben feta que dóna profit.

 

En el Boletín de la UB la historia no acaba nunca, acaba de empezar. La elaboración de un boletín online con subscripción que permita tener informada toda una facultad de la Universidad de Barcelona. La tecnología al servicio de los acontecimientos, publicaciones, actos, encuentros, cursos, formación… en la web y en el móvil.

El esfuerzo por una accesibilidad tecnológica absoluta de los contenidos junto con el deseo de atraer a los lectores y engancharlos en la dinámica universitaria.

Un objetivo: gestionar de manera amigable los contenidos del boletín para presentarlos de una forma atractiva.

Una satisfacción: la del trabajo bien hecho al que se le saca provecho.

Alimentaria 2014 o com sobreviure a una fira

Tu día será pan comido

Doncs no, no va ser pan comido, però va quedar para comérselo… Una fira sempre té aquell component d’estress en tot el que implica mentre es prepara, però alhora aporta una mena de felicitat exagerada quan s’acaba. Un stand per la fira d’Alimentaria 2014 que ha estat un compromís amb el client, al seu costat en tot el procés. Bones i males vibracions, nervis, corredisses, improvisació, recursos i una mica de gràcia. Ole tú! Ens n’hem sortit i ens ha encantat com ha quedat, encara que el procés ha estat llarg.

Un heroi: el nostre David

Un repte: els cartells capritxosos que no s’acabaven de posar a lloc, però que finalment ho van fer.

IMG-20140328-WA0010
IMG-20140329-WA0006
IMG-20140330-WA0008
alimentaria 2014

Pues no, no fue pan comido, pero que quedó para comérselo… Una feria siempre tiene aquel componente de stress en todo lo que implica el montaje, pero a la vez aporta un enorme subidón cuando se termina. un stand de la feria Alimentaria 2014 que ha representado un compromiso con el cliente, a su lado a lo largo de todo el proceso. Buenas y malas vibraciones, nervios, carreras, improvisación, recursos y un poco de gracia. ¡Ole tú! Lo hemos conseguido y nos encanta cómo ha quedado, aunque el camino ha sido largo.

Un héroe: nuestro David

Un reto: los caprichosos carteles  que no terminaban de ponerse en su sitio pero que finalmente lo hicieron.

lallimona… emotional technology

Ahora sí, parece que ya empiezo a entender,
las cosas importantes aquí
son las que están detrás de la piel.

Fito y los Fitipaldis

llimona

lallimona neix sense que ningú ho vulgui, sorgeix de la convivència, de les inquietuds compartides, de l’emoció de la feina ben feta, d’una il·lusió de crear conjuntament, de combinar coneixement i experiència. En definitiva, de les persones.

Idees, projectes i empenta ens ajuden a crear la tecnologia emocional.

Tecnologia perquè l’entenem integrada a la vida de les persones, a les nostres vides.

Emocional perquè volem anar més enllà i fer que faci sentir, dins i fora del nostre despatx.

Lallimona nace sin que nadie lo quiera, surge de la convivencia, de las inquietudes compartidas, de la emoción del trabajo bien hecho, de una ilusión de crear conjuntamente, de combinar conocimiento y experiencia. En definitiva de las personas.

Ideas, proyectos y energía nos ayudan a crear la tecnología emocional.

Tecnología porque la entendemos integrada a la vida de las personas, a nuestras vidas.

Emocional porque queremos ir más allá y hacer que haga sentir, dentro y fuera de nuestro despacho.